Evimizde kaybettik! 0-1

Evimizde kaybettik! 0-1

Trendyol Süper Ligi 13. hafta mücadelesinde Gaziantep FK, evinde konuk ettiği Ankaragücü'ne ilk yarı uzatma dakikalarının son anında Alper Uludağ'ın attığı golle 1-0 mağlup oldu.

Ligde iki haftalık çıkışı bulunan ve iç sahada Sumudica ile 18 maçlık yenilmemezlik serisi bulunan Gaziantep FK, evinde Ankaragücü'ne 1-0 mağlup oldu ve bu serisine de son verirken maç sonunda büyük üzüntü hakimdi..

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google