Elazığ’da tehlikeli şerit değiştiren sürücüye ceza

Elazığ’da tehlikeli şerit değiştiren sürücüye ceza

Elazığ’da trafiği tehlikeye atarak peş peşe tehlikeli şerit değiştiren otomobile trafik ekipleri tarafından 10 bin tl ceza yazıldı

Elazığ’da trafiği tehlikeye atarak peş peşe tehlikeli şerit değiştiren sürücüye trafik ekipleri tarafından 10 bin TL ceza yazıldı.


Olay, 16 Haziran Salı günü Zübeyde Hanım Caddesi’nde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, trafiği tehlikeye atarak peş peşe tehlikeli şerit değiştiren sürücü, vatandaşlar tarafından cep telefonu ile görüntülendi. Ardından trafik ekipleri harekete geçti. KGYS tarafından tespit edilen sürücüye 10 bin TL idari para cezası uygulandı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google