Düzce’de bin kişinin ağzı AK Parti tarafından dağıtılan aşure ile tatlandı

Düzce’de bin kişinin ağzı AK Parti tarafından dağıtılan aşure ile tatlandı

Düzce’de aşure günü dolayısıyla düzenlenen programda ak parti düzce il başkanlığı tarafından cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinliğe yoğun katılım oldu.

DÜZCE(İHA) – Düzce’de Aşure Günü dolayısıyla düzenlenen programda AK Parti Düzce İl Başkanlığı tarafından Cuma namazı sonrası vatandaşlara aşure ikram edildi. Etkinliğe yoğun katılım oldu.


AK Parti Düzce İl Başkanlığı, paylaşma ve dayanışmanın simgesi olan Aşure Günü kapsamında anlamlı bir program gerçekleştirdi. Cuma namazının ardından Gürcü Osman Cami avlusunda düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. Program, Düzceliler tarafından ilgiyle karşılandı.


Camii avlusunda gerçekleştirilen ikramda vatandaşlar bir araya gelirken, etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google