Aydın’ın Didim ilçesinde hasat öncesinde pestisit kontrolü gerçekleştiren ilçe tarım ekipleri, salatalık numuneleri aldı. Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince yürütülen saha çalışmaları aralıksız sürüyor. Bu kapsamda ekipler, hasat öncesinde salatalık ekili tarlalarda kontrol gerçekleştirdi. Tarım ve Orman Bakanlığı’nın pestisit kontrol programı kapsamında çalışma gerçekleştiren ekipler, salatalıklardan numune aldı. Teknik personeller tarafından alınan numuneler analizlerinin yapılması için uygun şartlarda laboratuvara gönderildi. Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, vatandaşların güvenilir gıdaya ulaşabilmesi adına kontrollerin belli periyotlarda devam ettiğini belirtti.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
SOKAK ORTASINDA SİLAHLI SALDIRI
www.batmangazetesi.com.tr
Arınmak için gelenlerden biri hırsızlıktan hüküm giymiş!
www.gazikent27.com
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
www.kiliskenthaber.com
A Milli Futbol Takımı, Los Angeles'taki ilk antrenmanını yaptı
www.turkhaber.com
Diyarbakır'ın da Aralarında Olduğu 6 İlde Eczacılara Operasyon
www.diyarbakirolay.com.tr
AYDIN VALİLİĞİ’NDE CHP’Lİ BAŞKANLAR ZİRVESİ
www.zeybekhaber.com
Rize’de katliam gibi kaza: 3 ölü, 4 yaralı
www.marmarisyenisayfa.com
Antalya Seyahatlerinde Profesyonel Transfer Hizmetlerinin Rolü
www.eshahaber.com.tr
METRO İÇİN YEŞİL FİNANSMAN MÜJDESİ
www.hisartv.com.tr