Devrek’te aşure programı büyük ilgi gördü

Devrek’te aşure programı büyük ilgi gördü

Devrek belediyesinden aşure proğramı

Devrek Belediyesi tarafından hazırlanan aşure gününde protokol vatandaşlar bir araya geldi.


Zonguldak’ın Devrek İlçesinde Devrek Belediye tarafından hazırlanan aşure gününde protokol vatandaşlar bir araya geldi.


Devrek Cumhuriyet Alanında Cuma namazının ardından düzenlenen program Devrek Müftü Vekili Cihan Can tarafından yapılan dualar eşliğinde start aldı.


Muharrem ayı nedeniyle organize edilen etkinlik protokol üyelerinin ve vatandaşların büyük ilgi gösterirken, katılımcılar maneviyatı doyasıya yaşarlarken, davetlilere yaklaşık 7 bin kişilik aşure ikramında bulunuldu


Düzenlenen programa; Devrek Kaymakamı Onur Alp Bıçakçı, Devrek Belediye Başkanı Özcan Ulupınar ve yüzlerce vatandaş katıldı

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google