Cesedi bulunan kadın öldü mü öldürüldü mü?

Cesedi bulunan kadın öldü mü öldürüldü mü?

Gaziantep'te 3 günden beri haber alınamayan bir kadının cansız bedeni evinde bulundu.

Gaziantep'in Şahinbey ilçesi Binevler Mahallesi Gülüm apartmanında yaşayan 67 yaşındaki Aduman D.'nin cansız bedeniyle karşılaşan yakınları durumu polis ve 112 acil sağlık ekiplerine haber verdiler.

Kent haber merkezine gelen son dakika bilgilerine göre,Asuman D.'nin  yakınları kendisinden haber alamayınca çilingir yardımıyla eve girdiklerinde yüzüstü yatan kadının  cesediyle karşılaştılar. Olay yerine gelen polis çevre güvenliği alarak durumu nöbetçi savcıya bildirdiler. Kendi evinde cenazesi bulunan kadının öldü mü yoksa bir cinayete mi kurban gittiği konusunda detaylı araştırmaların devam ettiği öğrenildi.

AYRINTILAR GELİYOR.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google