Çermik’te turizm bölgesinde temizlik

Çermik’te turizm bölgesinde temizlik

Diyarbakır'da çermik belediyesi, sinek çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpleri temizledi.

Diyarbakır’da Çermik Belediyesi, Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpleri temizledi.


Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Sinek Çayı çevresinde piknikçilerin bıraktığı çöpler temizlendi. Belediye, ziyaretçilerin sağlıklı bir ortamda dinlenmeleri ve eğlenmeleri için gerekli tedbirleri almaya başladı. Çevre temizliğini yapan ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını istedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google