Çamlıbel de ot yangını korkuttu

Çamlıbel de ot yangını korkuttu

Ot yangını

Edremit ilçesinde, turistik Çamlıbel Mahallesinde çıkan ot yangını korkuya neden oldu. Yangına orman ve itfaiye ekipleri müdahale etti. Yangında iki dekarlık alanın zarar gördüğü açıklandı.


Edinilen bilgiye göre, Edremit Çamlıbel Mahallesi Dilek Tepesi mevkiinde ot yangını çıktı. İhbar üzerine Çamlıbel’e giden Orman ve itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü. Yangında, 565/121 ile 565/123 ada parselde bulunan kuru otlar yanarken, toplamda tahmini iki dönüm otlak alanın yandığı kaydedildi. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google