Bilecik’te piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi

Bilecik’te piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi

Bilecik’te piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi

Bilecik’in Söğüt ilçesinde piknik alanlarında ilaçlama çalışması gerçekleştirildi.


Söğüt Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Yukarı Dere Piknik Alanı’nda yılanlara karşı kükürt uygulaması ile birlikte haşere ilaçlama çalışması gerçekleştirildi. Yapılan çalışma ile bölgedeki vatandaşların yaz aylarında daha güvenli alanlarda vakit geçirmesi hedeflendi. Belediye ekiplerinin halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalarını ilçenin farklı noktalarında düzenli olarak sürdürdüğü belirtildi.


Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut, "Daha temiz, daha sağlıklı ve daha güvenli bir Söğüt için çalışıyoruz" dedi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google