Başkan Çerçioğlu: "Yaza Merhaba Konserlerimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum"

Başkan Çerçioğlu: "Yaza Merhaba Konserlerimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum"

Aydın büyükşehir belediye başkanı özlem çerçioğlu kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Konserleri kapsamında sevilen sanatçılar Aydınlılar ile bir araya gelecek. Yaz akşamlarına renk katacak konserlerde vatandaşlar müzik dolu anlar yaşayacak. Yaza Merhaba Konserleri’nin ilk konuğu, 23 Haziran Salı günü Nazilli İstasyon Meydanı’nda sahne alacak olan Ayna grubu olacak. Konserler kapsamında 26 Haziran Cuma günü Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde Kolpa, 30 Haziran Salı günü ise Tekstil Park’ta Aydilge sevenleriyle buluşacak. Konserler saat 21.30’da başlayacak. Tüm etkinlikler ücretsiz olarak gerçekleştirilecek. Tüm vatandaşları konserlere davet eden Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, "Kültür ve sanat etkinliklerimizi kentimizin dört bir yanında vatandaşlarımızla buluşturmaya devam ediyoruz. Yaza Merhaba Konserlerimize tüm vatandaşlarımızı davet ediyorum" ifadelerini kullandı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google