Bakan Yerlikaya erken geldi

Bakan Yerlikaya erken geldi

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Gaziantep'e Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan erken geldi.

Beraberinde Gaziantep milletvekili eski Adalet Bakanı Abdülhamit Gül ile birlikte gelen Ali Yerlikaya'yı, Vali Kemal Çeber, Fatma Şahin, Ak Parti İl Başkanı Murat Çetin ve Milletvekili Derya Bakbak karşıladı.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google