Koca, Gaziantep’te bugüne kadar 22 milyarlık sağlık yatırımı yapıldı. 27 hastane 110 sağlık tesisi hizmete açıldı. Sağlık çalışanları 8 katına çaktı. Nurdağı ve Oğuzeli devlet hastanelerini önümüzdeki 3 ay içinde hizmete açacağız. 400 yataklı Nizip Devlet Hastanesi açılacak. Gaziantep merkeziyle ilçelerimizde birinci projelerine yenilerini eklemeye devam edeceğiz. İslahiye ve ağız ve diş sağlığı merkezi tamamlama kararlılığı içindeyiz” dedi.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
Özgür Özel Diyarbakır'da davul zurna ve zılgıtlarla karşılandı
www.gazikent27.com
Türkiye-ABD maçının seyirci sayısı belli oldu
www.turkhaber.com
Türkiye-ABD maçının seyirci sayısı belli oldu
www.turkhaber.com
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
www.kiliskenthaber.com
Midyat'ta Turizm Polisi Dönemi Başladı
www.mardinsoz.com
FECİ KAZA: 15 KİŞİ YARALANDI
www.batmangazetesi.com.tr
FECİ KAZA: 15 KİŞİ YARALANDI
www.batmangazetesi.com.tr
Diyarbakır Merkezli Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 24 Şüpheli Tutuklandı
www.diyarbakirolay.com.tr
Diyarbakır Merkezli Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 24 Şüpheli Tutuklandı
www.diyarbakirolay.com.tr