Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi. Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
Kilis'te Vatandaş Uyarıldı: Pazartesi Yeni Rekor Bekleniyor
www.kiliskenthaber.com
Türkiye-ABD maçının seyirci sayısı belli oldu
www.turkhaber.com
Türkiye-ABD maçının seyirci sayısı belli oldu
www.turkhaber.com
Midyat'ta Turizm Polisi Dönemi Başladı
www.mardinsoz.com
FECİ KAZA: 15 KİŞİ YARALANDI
www.batmangazetesi.com.tr
FECİ KAZA: 15 KİŞİ YARALANDI
www.batmangazetesi.com.tr
KOÇARLI’DA FESTİVAL HEYECANI
www.zeybekhaber.com
Özgür Özel Gaziantep'te: Bir daha kaybetmeye tahammülümüz yok!
www.gazikent27.com
Çorum’da iş yerinde bıçaklı kavga: 2 yaralı
www.marmarisyenisayfa.com
Diyarbakır Merkezli Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 24 Şüpheli Tutuklandı
www.diyarbakirolay.com.tr
Diyarbakır Merkezli Yasa Dışı Bahis Operasyonu: 24 Şüpheli Tutuklandı
www.diyarbakirolay.com.tr