Arılar motosiklette oğul verdi

Arılar motosiklette oğul verdi

Bursa'nın inegöl ilçesinde kovandan kaçan kraliçe arının peşine takılan işçi arılar, park halindeki bir motosiklete oğul yaptı. ?lginç anlar çevredeki vatandaşların dikkatini çekerken, olay amatör kameraya yansıdı.

Bursa’nın İnegöl ilçesinde kovandan kaçan kraliçe arının peşine takılan işçi arılar, park halindeki bir motosiklette oğul verdi. İlginç görüntüler vatandaşların dikkatini çekerken, olay amatör kameraya yansıdı.


Olay, İnegöl’ün Mahmudiye Mahallesi’nde meydana geldi. Kovandan ayrılan kraliçe arı bir motosiklet üzerine konunca binlerce işçi arı da kısa sürede aynı noktada toplandı. Motosikletin büyük bölümünü kaplayan arı kümesini gören vatandaşlar panik yaşadı. İhbar üzerine bölgeye gelen arı sahibi, özel ekipmanlarını giyerek motosiklet üzerindeki arıları dikkatlice topladı. Kraliçe arının kovana alınmasının ardından işçi arılar da kısa sürede kovana geri döndü. Yaşanan ilginç anlar çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
ÇOK OKUNAN HABERLER
gaziantep haberleri için doğru bilgiyi sunan haber sitesi kenthaber ile gaziantep haber alanında en doğru bilgiye ulaşın. gaziantep son dakika için bizi keşfedin. google