Gaziantep Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, ‘’Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerimizce motosiklet sürücülerine yönelik 20-26.12.2022 tarihleri arasında yapılan denetimlerde, 492 motosiklet ve sürücüsü kontrol edilmiş, Karayolları Trafik Kanunu'nun çeşitli maddelerini ihlal ettiği tespit edilen 259 motosiklet ve sürücüsüne cezai işlem uygulanarak 18 motosiklet trafikten men edilmiştir. Ayrıca yapılan denetimlerde seyir halinde cep telefonu kullandığı ve emniyet kemeri takmadığı tespit edilen 341 araç ve sürücüsüne cezai işlem uygulanmıştır’’ ifadeleri yer aldı.
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER
TÜRKİYE GÜNDEMİ
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Başkan Tanburoğlu: Bize bina değil, halk lazım...
www.gazikent27.com
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Uzmandan Yaz İçin Cilt Uyarısı
www.mardinsoz.com
Çorum’da zincirleme kaza: 2 yaralı
www.marmarisyenisayfa.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com
Kilis'te Kavurucu Sıcaklar Etkisini Artırıyor: Termometreler 40 Dereceyi Gösterecek
www.kiliskenthaber.com
ABD ordusunun silah ve mühimmat açığının büyüdüğü iddia edildi
www.dikgazete.com
KOÇARLI FESTİVAL HEYECANINA HAZIR!
www.zeybekhaber.com