Gaziantep FK Teknik Direktörü Marius Sumudica, mağlup oldukları için üzgün olduklarını söyledi. Marius Sumudica, "Bugün maçı özetlemek gerekirse çok kötü oynadığımız ve pozisyona giremediğimiz bir maçtı. Biz normalde evimizde pozisyon bulan bir takımdık. Gol atabilen bir takımdık. Bugün öyle olmadı. Genel olarak sıkışık bir maç oldu. Rakip takıma sorsaydık maçtan önce beraberliği kabul ederlerdi. Arkaya atılan toplarla pozisyona girdiler. Bununla beraber ilk yarının son saniyelerinde golü yedik. Biz aslında takım olarak zamanı da iyi kullanamadık. Rakip takım zamanı iyi kullandı. Sürekli yerdeydiler. Onların oyununa uyduk. Biraz daha zeki olsaydık zaman geçirme konusunda. Hakem karşı takımın kalecisini çok görmezden geldi. Bunlar bahane değil tabi biz daha bir şey başarmadık. Daha çok yolumuz var. Henüz 15 puan kazandık. Daha çok mücadele etmemiz gerekiyor" ifadelerini kullandı.
Gaziantep FK'da Sumudica takımını beğenmedi
Gaziantep Futbol Kulübü Teknik Direktörü Marius Sumudica, 1-0 mağlup bitirdikleri Ankaragücü maçının ardından, "Kötü oynadık, pozisyona giremedik" dedi.
- 27-11-2023 15:21
- 27-11-2023 15:22
- 18
SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Üzgünüz ilginizi çekebilecek içerik bulunamadı...
TÜRKİYE GÜNDEMİ
İstanbul programı iptal edilen Kılıçdaroğlu'ndan açıklama
www.gazikent27.com
ZENCİRCİ’DEN BORÇ MESAJI: 220 MİLYON TL ÖDENDİ
www.zeybekhaber.com
BAKIM VE ONARIM HİZMETİ ALINACAKTIR
www.diyarbakirolay.com.tr
SEYİR HALİNDEKİ ARAÇTA YANGIN
www.batmangazetesi.com.tr
Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde deprem
www.turkhaber.com
Bursa’da saldırıya uğrayan genç kadın evine 100 metre kala kaçırıldı
www.marmarisyenisayfa.com
AİÇÜ, Bölgesel Üniversiteler Arasında Yayın Artışında Üst Sıralarda Yer Aldı
www.haberyenisoz.com
ABD ordusunun silah ve mühimmat açığının büyüdüğü iddia edildi
www.dikgazete.com

