?>

Gaziantep Valisi Çeber: "Emeklerinden dolayı Beşiktaş Kulübü’ne teşekkür ediyoruz"

Beşiktaş jimnastik kulübü (bjk) tarafından depremden etkilen gaziantep'in oğuzeli ilçesi kırsal yazılı mahallesi'ne yaptırılan 'beşiktaş ilkokulu'nun açılışı ahmet nur çebi ve gaziantep kent protokolünün katılımıyla yapıldı.

Spor - 3 yıl önce

Gaziantep Valisi Kemal Çeber,   ilçesi kırsal Yazılı Mahallesi’nde 75 günde tamamlan Beşiktaş İlkokulu için emeklerinden dolayı Beşiktaş Kulübü’ne teşekkür etti.

Beşiktaş Kulübü tarafından 6 Şubat tarihinde meydana gelen Kahramanmaraş merkezli depremlerden etkilenen bölgelere yaptırılan okulların açılışı gerçekleştirilmeye devam ediyor. Bu bağlamda Gaziantep’in Oğuzeli ilçesi kırsal Yazılı Mahallesi’nde 75 günde tamamlan Beşiktaş İlkokulu’nun açılışı da düzenlenen törenle yapıldı. Törene Gaziantep Valisi Kemal Çeber, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, Beşiktaş As Başkanı Emre Kocadağ, siyah-beyazlı yöneticiler, Oğuzeli Kaymakamı Büşra Uçar Koyun, Oğuzeli Belediye Başkanı Mehmet Sait Kılıç, MHP Gaziantep İl Başkanı Mustafa Bozgeyik, İl Milli Eğitim Müdürü Yasin Tepe ve vatandaşlar katıldı. "Emeklerinden dolayı Beşiktaş Kulübü’ne çok teşekkür ediyoruz"

Gaziantep Valisi Kemal Çeber, yapılan hizmetin ve okulun önemine vurgu yaparak, "Bugün gerçekten çok önemli ve güzel bir program için buradayız. Bugün sadece bir okul açmıyoruz. Bu binaya bakınca bu memleketin ne kadar asil, bu milletin ne kadar asil bir millet olduğunu görüyoruz. Bu yapılan hizmet tüm kurumlarımızla, STK’larımızla, tüm vatandaşlarımızla ne kadar büyük bir aile olduğumuzu gösteriyor. Beşiktaş İlkokulu’nun öğrencilerimize, öğretmenlerimize, mahallemize, kentimize hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum. Emeklerinden dolayı Beşiktaş Kulübü’ne çok teşekkür ediyoruz" diye konuştu. Ahmet Nur Çebi öğrencilerle ’kartal pençesi’ yaptı

Konuşmaların ardından Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, protokol üyelerine plaket takdim etti. Plaket takdimi sonrası Çebi ve protokol üyeleri, kurdele keserek Beşiktaş İlkokulu’nun açılışını gerçekleştirdi. Heyet, daha sonra okulu gezerek öğrencilerle bir araya geldi. Çebi ve beraberindeki protokol, öğrencilere çanta hediye etti. Bu esnada Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi’nin öğrencilerle ’Kartal Pençesi’ yapması ve ’Beşiktaş’ tezahüratlarında bulunması ise renkli görüntüler oluşturdu.
Haftanın Öne Çıkanları

Gaziantep’te feci kaza! 3 ölü 1 yaralı

2023-11-02 10:19 - Asayiş

Havuç nasıl saklanır? Havucun bozulmaması için ne yapmalı?

2023-10-30 16:33 - Yaşam

Gaziantep’in Lüks Sitesinde Feci Ölüm

2023-11-01 13:21 - Asayiş

1. Lig maçında müthiş görüntüler! Tribünden halatla sarkıp Türk bayrağı açtılar

2023-10-28 22:57 - Spor

İsrail-Filistin savaşı: 7 Ekim'den bu yana en şiddetlisi! ABD'den skandal açıklama!

2023-10-28 02:12 - Dünya

Dünyanın en pahalı üretimini yapan Gaziantepli işadamı Baharoğlu seçimini yaptı.

2023-10-31 08:15 - Ekonomi

Tancan ailesin mutlu günü. Dualı ve Bol şahitli nikah!

2023-10-29 12:14 - Yaşam

Adı skandala karışmıştı! FIFA cezasını açıkladı

2023-10-30 20:18 - Spor

Eminönü-Alibeyköy Cep Otogarı Tramvay Hattı'nda teknik arıza

2023-11-02 23:12 - Gündem

Konukoğlu ailesinin acı günü

2023-10-31 09:30 - Yaşam

İlgili Haberler

Karayolundaki güvenlik desteği Balkan madalyasını getirdi

19:22 - Spor

Karabük, Sayokan Türkiye Şampiyonası’na ev sahipliği yapacak

19:11 - Spor

Cizreli genç sporcu Türkiye Şampiyonası’nda çeyrek finalde

17:39 - Spor

Gençler B futsal mahalli müsabakaları sona erdi

17:08 - Spor

Fenerbahçe Beko, Arturs Zagars ile yolları ayırdı

17:09 - Spor

Günün Manşetleri

Gaziantep’te 26 Haziran 2026 tarihli elektrik kesintisi

18:15 - Elektrik ve Su

Gaziantep OSB Başkanvekili Yaşar Erturhan hedefleri açıkladı

17:31 - Ekonomi

Gaziantep’te 25 Haziran 2026 Defin Listesi !

17:06 - Defin Listesi

Araban Karasu Çayı’nda tedirgin eden toplu balık ölümleri

16:43 - Asayiş

Burak Mahallesi’ne 30 Bin Metrekarelik Yeni Yaşam Alanı

16:31 - Gündem